سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل نوشته (چهارشنبه 95/11/13 ساعت 2:16 عصر)

به نام خداوندی که عاشق زیبایی ایست وزیبایی را دوست دارم ....

امده ام از وجودت .حست .نفسی که در من دمیدی ومن توانستم اشرف مخلوقات در زمین بشوم جان بگیرم 

خدایا ..........

بنده هات نامرد شدن ....

ایا اون زمانی که ما رو خلق میکردی فکزشم میکردی یه روزی بنده هات به این شکل در بیان دزد ..حریص..دروغگو ومنفعت طلب

خداوندا شیطان به ما سجده نکرد اما ببین ما چگونه سجده در گاه اورا میکنیم 

خدایا ببخش منو که نتونستم بندگی که واقعا مستحق اون بودم نکنم 

خدایا منو ببخش که خیلی وقتا افسار م دست بزرگترین دشمن اسلام ومسلمانان کل دنیا است 

خدایا ببخش منو بعضی مواقع تو نمازم از حس شوق رسیدن به مقام قرب تو حواسم پرت میشه میرم یه دنیایی

خدایا ازت ممنونم که سلامتی جسم ذهن بهم دادی اما نمی تونم ..وقت نمی کنم ..سجده ی شکر به جا بیارم 

خدایا ببخش منو که بعضی مواقع باهات دعوا میکنم واشتباه خودم به گردن روز گار میندازم

خدایا دوسسسسسستتت دارم 

خدایا چقدر تو توبی 

زمانی که زمزمه های قران به گوشم میرسه چه لذت بخش ایه هایی که قراعت میشود اما چرا بعضی کور ?کر هستند نمیشنوند 

وبه راحتی عبور میکنن

خدایا هیچ وققققققققققت منو رها نکن ...خدایا دوست دارم 

خدایا مرسی که هنوز به بندهات امیدواری 

ازت ممنونم خدا 

چه حس قشنگی که خالقت با تمام وجودت حس کنی 

خدایا ازت سپاس گذارم به خاطر همه چیز.........





 
کد حباب و قلب
کد حباب و قلب


دریافت کد آهنگهای وبلاگ

!-- MP3 player by www.paeizi.ir --->




دریافت همین آهنگ






دریافت کد آهنگ برای وبلاگ



ghalebeweb.blogfa.com

t>