سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ناگفته ها (جمعه 95/7/30 ساعت 12:15 عصر)

سلام وبلاگ قشنگم .....

چقد دلم برات تنگ شده 

حسابی گرفتار کارام شده ام از تو غافل شدم ...اخه چرا من ...؟میدونی چی گاهی روزا خیلی خوب گاهی روزا خیلی بد 

خسته ام ......

باور کن خسته ام 

خدایا کمکم کن این ترم بتونم مثل ترم های بعد با نمرات بالا پاس کنم ؟؟؟؟

خدایاکمک کن ایمانم به تو مثل همیشه قرص مستحکم بشه؟؟

خدایا کمکم کن تا بتونم نمازم سر وقت بخونم الان چند شبی نماز قضا میشه ؟؟؟؟

بچه ها دعام کنید یه عالمه تو زندگیم کار دارم .هدف دارم دعا کنید به همش برسم .....

خدایا کمکم کن هیچ وقت از هیچی نترسم وای یعنی من میترسم ؟؟؟؟؟

خداجونم احساس میکنم خود واقعی ام نیستم ..اره درست من خودم نیستم یه ادم دیگه ام تو جلد خودم 

چجوری ...چجوری  من که خودم نیستم   میتونم به کارام برسم 

احساس میکنم خیلی بیش اندازه به دیگران رو دادم بسه به خدا خسته شدم  

وقتی کسی احترامت نگه نمیداره چه لزومی داره دوسش داشته باشی ?عاشقش باشی

ادما خیلی نامردن ......خیلی 

وای خدا چقد کار دارم 

چقد این روزا فکر میکنم اما چرا هیچ نتیجه نداره خدایا به خدا قسم بریدم بسم دیگه 

طاقت ندارم خودت منو افریدی خودت ....خودت کمک کن 

خدایا مگه من بنده ات نیستم 

پس چرا من این روزا این جوری شدم 

شدم مثل یه پرستار برای بهتر کردن حال دیگران

پس من چی 

خدایا کمکم کن از شنبه باید به کارام برسم 

چرا انقدر کم حافظه شدم 

نکنه مریض شدم 

وای خدانکنه .........

خدایا اگر به دادم نرسی    میمیرم..





 
کد حباب و قلب
کد حباب و قلب


دریافت کد آهنگهای وبلاگ

!-- MP3 player by www.paeizi.ir --->




دریافت همین آهنگ






دریافت کد آهنگ برای وبلاگ



ghalebeweb.blogfa.com

t>